SUBARU IMPREZA TUNING
Subaru Impreza 2002
Silnik:
Blok silnika Ej207 STI Ver6
Głowice 007 po kompletnej obróbce. Nowe zawory, regulacja zaworów itp
Panewki głowne i korbowodowe King Racing
Nowe pierścienie
Tłoki seryjnie kute z wersji Type RA
Wszystkie uszczelki OEM Subaru
Szpilki Głowicy ARP
Śruby do bloku
Pompa olecju Spec C 12mm
Rozrząd Gates Racing
Kolektor ssący WRX
Wtryski różowe STI 565ccm
Turbina IHI VF43
Intercooler przeniesiony w zderzak
Wszystkie nowe sylikony, obejmy
Układ dolotowy AEM
Zawór upustowy Properfekt
Olej LIQUI MOLY 5w40 HIGH TECH
Układ wydechowy
Przelotowy układ wydechowy 3 cale od początku z downpie z osobnym wyjściem z wg (Podonie jak PEERIN).
Up pipe bez kata STi
Tłumik końcowy 100mm Gtperformance
Elektronika:
Akumulator BOSCH S5
Seryjne ECU przerobione na Carberry Rom
Antilag i LC Enabled
Usunięty przepływomierz. Czujnik temp w dolocie. Tryb speed density
Strojenie RRtuning M. Bieńkowski 300KM
Przeniesienie napędu:
Mocniejsza skrzynia z Hawkeye 5MT
Dyfer ze szperą
Niwy olej skrzynia i dyfer Millers 75W90
Zawieszenie:
Wymieniona rama U Frame na igłe po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
Gwintowany zestaw ISC w wersji Racing 32 stopnie regulacji z camberami przód
Wszystkie elementy gumowe zamienione na poliuretan
Wszystkie nowe drążki itp.
Aluminiowe wahacze
Wyposażenie wnętrza:
Zegary z wersji STI z shift light
Cały środek przerobiony na czarny ( posufitka, słupki itp Alcantara)
Dodatkowy daszek z zegarami Autogauge Warning. Ciśnienie oleju, temp oleju, ciśnienie doładowania.
Jednostka sterująca DVD z GPS
Głośniki przód separowane JBL (tweetery w słupkach)
Wzmacniacz Caliber
Subwoofer Alpine BASS ZR 20cm
Układ hamulcowy
Tarcze nawiercane I nacinane Rotinger przód i tył
Nowe klocki przód I tył
Płyn hamulcowy Motul DOT5
Zaciski odnowione i pomalowane na czerwono + naklejki
Opony i felgi:
Jedne z najbardziej poszukiwanych felg do Imprezy czyli złote OZ RACING Prodrive 18 ET43
Opony FULDA Sport Control 225/40